معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از اجرای دو پروژه راهسازی در شهرستان مهریز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،محمد رستگاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از اجرای دو پروژه راهسازی در شهرستان مهریز خبرداد و گفت : دو پروژه بهره برداری شده در این شهرستان  شامل: پل روستای ابراهیم آباد و اصلاح هندسی پیچ حادثه خیز کنج‌کوه انجام شده است.

او با اشاره به اینکه  این دو پروژه نقش بسیار مهمی در تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای دارد،افزود: با تلاش شبانه روزی پیمانکار و راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهریز عملیات اجرایی آن طی دو ماه گذشته انجام و بهره برداری شد.

رستگاری ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح شامل تعریض پل باکسی، خاکریزی و خاکبرداری، بتن ریزی تکمیلی پل آب رو و در نهایت اجرای لایه‌های روسازی و روکش آسفالت بود که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه راهداری شهرستان مهریز به انجام رسید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: عملیات اجرایی این پروژه طی مدت یک ماه گذشته به صورت امانی و با استفاده از توان فنی و تجهیزاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شد.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از ۲ پروژه راهسازی در مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار