معاون امور فرهنگی وجوانان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : از سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی فتاحیان معاون امور فرهنگی وجوانان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه از فعالیت ۸۰ سمن در حوزه جوانان در استان خبرداد و گفت : در تلاشیم تا این تعداد را تا پایان سال افزایش دهیم.

او افزایش سازمان‌های مردم نهاد و ارتقاء سطح مشارکت آن‌ها را نشان از همدلی و همراهی مردم برای رشد و تعالی روزافزون ورزش و اهتمام جدی در حل مشکلات جوانان عنوان کرد و گفت : بزودی انتخابات مجمع سمن‌های حوزه جوانان را با هدف بالندگی، ایفای نقش موثرتر آن‌ها و برون سپاری فعالیت‌های حوزه جوانان استان برگزار خواهیم کرد.

فتاحیان با بیان اینکه از برنامه‌های هدفمند و جامع سازمان‌های مردم نهاد با رویکرد مخاطب محور و جلب مشارکت مردم در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی حمایت خواهیم کرد افزود: سازمان‌های مردم نهاد باید با تلاش جدی جذب مشارکت مردمی را داشته باشند چرا که ماهیت سمن‌ها گسترش همین حوزه است.

او از ثبت نهاد مجمع خیرین ازدواج استان در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲ نفر از خیرین ازدواج برای تسهیل امر ازدواج جوانان نیازمند استان پای کار آمده‌اند و کمک‌های آن‌ها هم در بخش مالی و هم در بخش فیزیکی است.

فتاحیان از شروع طرح مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) در کرمانشاه خبرداد و گفت: در نشستی با معاون آموزش جهاددانشگاهی استان در خصوص اجرایی نمودن طرح منش در استان مقرر شد که هر دو نهاد با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود زمینه بالندگی و رشد جوانان را در استان فراهم نمایند.

او با بیان اینکه هدف اصلی این طرح حمایت از استارت آپ‌ها است گفت: طرح منش در برخی از استان‌های کشور راه اندازی شده و در این طرح از جوانان رده سنی ۱۸ تا ۳۴ سال که طرح و برنامه جدید و نوآورانه دارند حمایت می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

افزایش تعداد سمن ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.