معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدانی است که جانشان را در راه استقلال کشور نثار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا امانی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدانی است که جانشان را در راه استقلال کشور نثار کردند تا امروز ما زیر سلطه بیگانگان نباشیم.

او گفت : شهیدان و خانواده‌های معزز شهدا سرمایه و ذخیره ها‌ی انقلاب اسلامی هستند که باید ایثار، مجاهدت و فداکاری آنان را ارج نهیم.

 امانی افزود: تا وقتی که فرهنگ ایثار وشهادت دربین ملت ما زنده است دشمن حتی جرات فکر کردن برای نفوذ به ایران اسلامی را به خود نمی‌دهد.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر از خانوداه شهید رحیمی افزود: نیروی انتظامی با پاسداری از مرز‌ها و برقراری امنیت و آرامش مردم در جامعه هم گام با شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در راه حفظ امنیت، جان، مال مردم شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و رهبری کرده است.

او گفت: راه شهادت همچنان در بین تلاشگران عرصه نظم وامنیت هموار است و امیدوارم که با دعای خیر خانواده شهدا مانیز مانند شهدای گرانقدر عاقبت به خیر شویم.

 

 

انتهای پیام/د

پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.