استاندار یزد گفت: افزایش بیمه همگانی یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی هر جامعه‌ است و باید در استان به طور ویژه به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمدعلی طالبی استاندار یزد گفت: بیمه نمود توسعه یافتگی در جهان معاصر و یکی از شاخص‌های تعیین رفاه اجتماعی است و باید در استان به طور ویژه به آن توجه شود.

او افزود: در کشور در حوزه درمان و بیمه سلامت با درجه رشد و توسعه یافتگی مواجه هستیم وپیشرفت‌های خوبی در این حوزه انجام شده است.

استاندار یزد ادامه داد: علاوه بر پوشش بیمه، ارتقای خدمات بیمه سلامت بهره مندی بهتری از بیمه کمک به عدالت اجتماعی شود توجه به اصلی‌ترین نیاز مردم یعنی درمان باید در اولویت اقدامات بیمه‌ای استان قرار گیرد.

ظالبی در نظر داشتن اقشار ضعیف جامعه روستاییان و حاشیه نشینان و ارائه خدمات به این افراد از وظایف بیمه سلامت است.

او با اشاره به این که استان یزد یکی از استتن‌های برتر در حوزه دولت الکترونیک است، افزود: استفاده از تکنولوژی روز دنیا و ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت الکترونیکی از وظایف سازمان‌های بیمه گر است.

استاندار به طرح مکانیزه شدن پرونده‌های درمان در حوزه بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: این طرح اقدام بسیاری خوبی در زمینه دولت الکترونیک، صرفه جویی در هزینه‌ها و برنامه ریزی درست در حوزه سلامت است.

انتهای پیام/ی

استفاده از تکنولوژی روز دنیا وظایف سازمان‌های بیمه گر است

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.