فرمانده سپاه خوی گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۶ گردان در شهرستان خوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی فرمانده قرارگاه تاکتیکی ابا عبدالله الحسین (ع) و سپاه خوی در جمع خبرنگاران گفت:شهرستان خوی روز‌های نهم و دهم آبان ماه اقتدار و عظمت فرزندان دلیرش رادر قالب گردان‌های بیت المقدس و کوثر نظاره می‌کنند.


اودرادامه افزود: رزمایش الی بیت المقدس،با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم‌های نظامی، ایجاد هماهنگی و کاهش تهدیدات، خنثی کردن تهدیدات دشمن، مقابله با اغتشاشات داخل شهری، ایجاد آرامش خاطر برای مردم خوی و نشان دادن اقتدار نظامی سپاه به دشمنان منطقه و غرب برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی آشنایی با توطئه‌های دشمنان غربی و منطقه، مردمی و بومی کردن دفاع، ساماندهی مجدد و تجدید سازمان نیروها، ایجاد توانمندی فرماندهان حوزه‌ها و گردان‌ها، ایجاد انگیزه، ایجاد آمادگی ورزیدگی بسیجیان و آزمایش و چک کردن کلیه وسایل ارتباطی و تجهیزاتی را از دیگر اهداف این رزمایش برشمرد.
 
او افزود: این رزمایش در سه عنوان دفاع از کوی و برزن، عملیات امداد و نجات و عملیات تاخیری برگزار می‌شود و قبل از آن فعالیت‌هایی همچون فراخوانی، توجیه فرماندهان عمل کننده، تامین جاده، آموزش تخصصی سلاح‌ها، راهپیمایی شبانه توام با عملیات کمین و ضدکمین انجام می‌شود.
 
سرهنگ علایی بیان کرد: این ماموریت‌ها متناسب بر فرضیات و تهدیدات چیده شده است و سپاه خوی یکی از موفق‌ترین سپاه‌های استان آذربایجان غربی بوده که اجازه نمی‌دهد دشمن ذره‌ای به خاک کشور تجاوز کند و گوشه چشمی داشته باشد.
 
انتهای پیام/م
 
 

رزمایش الی بیت المقدس در خوی آغاز شد 

برچسب ها: سپاه ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.