فرماندار سرپلذهاب از جمع‌آوری ۸۰ درصد کانکس‌ها از سطح این شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محبت جمالی نیا فرماندار سرپلذهاب گفت : هم اکنون ۹۹ درصد زلزله زدگان چه کسانی که منازلشان آماده شده و چه سایرین، کانکس‌ها را یا به درب منازل خود یا پارکینگ هایشان منتقل کرده اند.

او گفت : کانکس‌هایی نیز مربوط به مجرد‌ها و کارگر‌ها بوده و بلاصاحب است، توسط شهرداری با حضور دادستانی و اماکن و اجرائیات صورت جلسه شده و به محیطی که مربوط به شهرداری است، منتقل می‌شود.

این مسئول گفت: پس از انتقال کانکس‌ها به محیط شهرداری اگر ظرف یک سال صاحب آن پیدا شود، می‌تواند با ارائه مدارک لازم آن را تحویل بگیرد.

او افزود: اغلب افراد اعم از موجر و مستاجر یا کانکس‌ها را به درب منزل خود انتقال داده اند و یا فروخته اند، و ۸۰ درصد کانکس‌هایی که از سطح شهر جمع آوری شده توسط صاحبان آن‌ها به فروش رسیده است.

جمالی نیا گفت: هم اکنون تعدادی از مستاجران نیز اقدام به اجاره منزل مسکونی کرده اند و کثرت مستاجران نسبت به گذشته در سطح شهر بسیار کمتر شده است.

او گفت: هم ا کنون از ورودی شهر که وارد می‌شوید، پارک پشت میدان بار و معابر، پارک کنار سپاه، پارک روبروی فرمانداری و در مجموع تمام خیابان‌های اصلی و فرعی از وجود کانکس‌ها تخلیه شده است.

فرماندار سرپلذهاب گفت: تعدادی نیز که به هر دلیلی، چون فشار اقتصادی، تورم و... از رفتن به منازلشان امتناع کرده و یا مستاجران اقدام به اجاره منزلی نکرده اند را نیز سعی کرده ایم راهنمایی و تذکر دهیم تا به این کار اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه برخی از این افراد برای اینکه از آب و برق رایگان استفاده می‌کنند، حاضر به تخلیه کانکس نیستند، گفت: اگر منزل این افراد آماده سکونت شده باشد، از سوی ادارات آب و برق مورد برخورد قرار می‌گیرند.

او گفت: ابتدا به آن‌ها تذکراتی برای تخلیه داده می‌شود، اما در نهایت اگر توجهی نکنند مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

کثرت مستاجران زلزله زده از سطح شهر سرپلذهاب کم شد

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.