نظرپور، گفت: برای تسویه کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی اعتباری معادل ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

ضرورت تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسویه کامل با بازنشستگان سال‌۹۷به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس اسناد و مدارک دریافت شده از دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری این وزارت موفق به پرداخت بخش قابل توجهی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان هیأت علمی و غیرهیأت علمی سال ۱۳۹۷ به تعداد ۱۱۷۸ نفر گردیده است. اما برای تسویه کامل با سایر بازنشستگان سال گذشته به مبلغی معادل ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است که از این مبلغ ۳۸ میلیارد ریال آن متعلق به ۴۷ نفر از کارکنان بازنشسته دانشگاه پیام نور می‌باشد.

بیشتر بخوانید: واریز پاداش بازنشستگان سال ۹۷ در اوایل هفته آینده


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: با توجه به اینکه این موضوع یکی از نگرانی‌های وزارت متبوع تلقی می‌گردد، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی مکاتبه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از حمایت‌های ثمربخش آن سازمان مبنی بر تخصیص اعتبارات به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت این قشر، به پیگیری‌های بحق و مکرر وی نیز اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبار یاد شده گردیده است.

گفتنی است تاکنون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به پرداخت پاداش پایان خدمت ۲۵۱ نفر عضو هیأت علمی و ۹۲۷ نفر از کارکنان غیر هیأت علمی سال ۱۳۹۷ گردیده است.

انتهای پیام/

ضرورت تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسویه کامل با بازنشستگان سال‌۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار