معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: پیش بینی اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال‌های ۹۷ و ۹۸ انجام شده است.

اعتبارمورد نیاز برای پاداش پایان خدمت سالهای ۹۷ و ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی اعلام شدمحمدتقی نظرپور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس اطلاعات و آمار اخذ شده از دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری، پیش‌بینی اعتبار پایان خدمت بازنشستگان سال‌های ۹۷ و ۹۸ انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این آمار اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان هیئت علمی  سال ۹۷ به مبلغ یک میلیارد و ۴۱۵ هزار ریال و در سال ۹۸ به مبلغ یک میلیارد و ۲۶۵ هزار ریال پیش‌بینی شده است.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اضافه کرد: همچنین اعتبار موردنیاز بازنشستگان غیر هیئت علمی در سال ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۸۵۲ میلیارد ریال و در سال ۹۸ به مبلغ ۹۹۵ میلیارد ریال مورد درخواست و ضروری می‌باشد.

نظرپور بیان کرد: در حال حاضر تعداد کل بازنشستگان سال‌های ۹۷ به ۲ هزار و ۳۴۲ نفر می‌رسد که در مجموع وزارت علوم با درخواست اعتباری به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۸۲ هزار ریال مواجه می‌سازد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۶ نیز حدود هزار نفر بازنشسته شدند که ۲۱۷ و سه دهم میلیارد تومان حق بازنشستگی این افراد بود که قسط آخر آن در اواخر آبان سال جاری پرداخت شد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: مطالبات پاداش اعضای هیئت علمی و اداری نظام آموزش عالی کل کشور تا پایان سال ۹۶ تسویه شده است.

نظرپور یادآوری کرد: در سال ۹۵ تعدادی بازنشسته داشتیم که حق پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده بودند، حدود ۶۰ میلیارد تومان به این افراد پرداخت شد.

انتهای پیام/

تعیین اعتبار پایان خدمت بازنشستگان سال‌های ۹۷ و ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار