روحانی به زنجان سفر می کند

استاندار زنجان گفت: با حضور رئیس جمهو ر در استان هفت واحد تولیدی، با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

سفر روحانی به زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در جریان آغاز به کار نیرو‌های جدیدالورود شرکت ایران ترانسفوی زنجان اظهار کرد:با تمام قوا جلسات ستاد تسهیل رفع موانع را در واحدهای تولیدی تشکیل دادیم و واحدهای را که با مشکل مواجه هستند شناسایی کردیم.
 
او افزود : همه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در واحد‌های تولیدی تشکیل شده، به طوری که ۴۹ ستاد تسهیل به صورت عملیاتی برگزار شده است.
 
استاندار زنجان با اشاره به اینکه در صورت حل نشدن مشکلات واحدهای تولیدی به صورت استانی  جلسات کاری با وزیران مربوطه برگزار می‌شود تا واحد‌ها دلگرم به این باشند که مسؤولان پیگیر حل مشکلات آن‌ها هستند.
 
حقیقی، استاندار زنجان هم با بیان اینکه برخی از واحد‌های تعطیل استان را به چرخه تولید برگردانده ایم گفت: امسال دو واحد تولیدی بزرگ در استان نیز افتتاح می‌شود که یکی ۵۰۰ میلیارد تومان و دیگری ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته است.

استاندار زنجان تاکید کرد:اولویت نخست در این مراکز تولیدی بهره گیری از نیرو‌های بومی استان بوده است.

او افزود: خوشحالیم از اینکه امروز جشن اشتغال ۲۰۰ نفر از بومی‌های زنجان را هم در این شرکت جشن می‌گیریم.

استاندار زنجان  با بیان اینکه امسال واحدهای تولید که با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شده ارزش آن بالغ بر هزار میلیارد بوده است گفت:  با حضور رئیس جمهور در استان هفت واحد با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

حقیقی با اشاره به اینکه انتظار از واحد‌های تولیدی در قبال حمایت‌های انجام شده این است که از نیرو‌های بومی برای کار استفاده کنند، گفت: استفاده از نیروی غیربومی مشروط به این است که نیروی کار و تخصص مورد نیاز در زنجان وجود نداشته باشد که برای بررسی این مهم کارگروه رصد اشتغال در استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ن
 

وزیر صنعت و معدن در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.