بزرگترین آزمایشگاه تست ترانسفورماتور کشور امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرکت ایران ترانسفو زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ظهیری، مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در مراسم بهره برداری از  بزرگترین آزمایشگاه تست ترانسفورماتور کشور گفت: برای احداث و راه اندازی این آزمایشگاه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
 
 
افتتاح بزرگترین آزمایشگاه تست ترانسفورماتور کشور در زنجان
 
او افزود: با راه اندازی این آزمایشگاه امکان تست ترانسفورماتور‌های ۴۲۰ ولت آمپر به بالا در گروه صنعتی ایران ترانسفو و کشور امکان پذیر شد.

 ظهیری با بیان اینکه سالیانه ۲۵ هزارمگا ولت آمپر در این شرکت تولید می‌شودگفت:میزان صادرات سالیانه ایران ترانسفوی زنجان ۲۵ میلیون یورو است.
 
ظهیری مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو همچنین  در مراسم آغاز به کار نیرو‌های جدید ایران ترانسفوی زنجان نیز گفت: با تشدید شرایط تحریم در حوزه تامین مواد اولیه منابع جدیدی شناسایی و برای ماه‌ها و در برخی اقلام برای سال‌های آتی ذخیره انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ترانسفو با اشاره به  تولید و تحویل ابرترانسفورماتور جدید برای نخستین بار در کشور افزود: ساخت ترانس‌های هوشمند نیز از هفته آینده انجام خواهد شد.
 
افتتاح بزرگترین آزمایشگاه تست ترانسفورماتور کشور در زنجان
 
او ادامه داد:افزایش ۱۰۰ درصدی در تولید و ۳۰۰ درصدی در صادرات هم از عملکرد ایران ترانسفو محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت ترانسفو همچنین گفت: ۸۵ درصد نیاز صنعت برق کشور را بدون هیچ مشکلی تامین کرده ایم.

او همچنین با اشاره به نوسازی ماشین‌آلات، خریداری ماشین‌آلات تولید و افتتاح سه خط تولید جدید  طی امسال گفت: سال گذشته نیز بحث تقویت روند فروش ثبت رکورد و رشد فروش انجام شد.

ظهیری همچنین از خودکفایی در تولید روغن ترانسفورماتور توزیع در این شرکت خبر داد و اضافه کرد: این خودکفایی پس از ۴۵ سال واردات این محصول در کشور محقق شد.

او در پایان  با اشاره به  جذب نیروی جدید در شرکت ایران ترانسفوی زنجان گفت: اسفندماه پیش رو و یا فروردین سال آینده زمینه برای جذب ۴۵۰ نفر نیروی کار جدید به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/ن
 

آغاز ساخت ترانس های هوشمند از هفته آینده در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.