لزوم افزایش سهم بانوان در پست‌های مدیریتی لرستان

استاندار لرستان با تاکید به اینکه ما معتقد هستیم که باید سهم بانوان در پست‌های مدیریتی افزایش یابد گفت: لرستان این ظرفیت را دارد که درصد بیشتری از اعضای شورای اداری آن را بانوان تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   استاندار لرستان با تاکید به اینکه ما معتقد هستیم که باید سهم بانوان در پست‌های مدیریتی افزایش یابد گفت: لرستان این ظرفیت را دارد که درصد بیشتری از اعضای شورای اداری آن را بانوان تشکیل دهند.
سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ششمین دوره کارگاه‌های تخصصی-آموزشی توان‌افزایی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور که به میزبانی استان لرستان برگزار شد با تاکید به اینکه برگزاری این کارگاه‌ها به حوزه مهم زنان و مشارکت آن‌ها در جامعه کمک می‌کند اظهار داشت: به‌طور حتم یکی از دستاورد‌های مهم دولت تدبیر و امید توجه ویژه به تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد بوده است. تشکل‌ها بعد از دهه ۷۰ که شرایط سختی را طی کرده و مورد بی‌مهری قرار گرفته بودند اکنون دارای شرایط مطلوب هستند.

او با بیان اینکه در حال حاضر آمار تشکل‌های جدید در کشور و به تبع آن در استان لرستان فوق‌العاده است، افزود: این آمار نشان‌دهنده توجه دولت به سازمان‌های مردم‌نهاد بوده است و باید از این تشکل‌ها بهره لازم را برد.

استاندار لرستان با تاکید به اینکه اکنون فرصتی به‌وجود آمده که تشکل‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: با تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند آن‌ها را تضعیف کند.
او با اشاره به توجه ویژه به سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه زنان خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این تشکل‌ها طرف قرارداد با حوزه اجتماعی ما هستند.

خادمی با بیان اینکه تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در سیل اخیر در کمک‌رسانی به مردم نقش مهمی داشتند، تصریح کرد: در سیل اخیر استان لرستان نقش تشکل‌ها و اثربخشی آن‌ها به عینه دیده شد.

خادمی با تاکید به اینکه ما نیز در استان به‌دنبال توانمندسازی بانوان در عرصه‌های مختلف هستیم، گفت: با توانمندسازی بانوان میدان برای برای زنان موفق باز خواهد شد و برای سایرین نیز انگیزه ایجاد می‌شود.

او با اشاره به انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی در استان لرستان اظهار داشت: در دو سال گذشته ۷۳ نفر از بانوان در حوزه مدیریتی میانی حضور داشتند که لرستان در این زمینه رتبه هفتم کشوری را دارد.

استاندار لرستان با تاکید به اینکه ما معتقد هستیم که باید سهم بانوان در پست‌های مدیریتی افزایش یابد، افزود: لرستان این ظرفیت را دارد که درصد بیشتری از اعضای شورای اداری آن را بانوان تشکیل دهند.

انتهای پیام/ب

سهم بانوان در پست‌های مدیریتی لرستان باید افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.