رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اولین پارک علم و فناوری نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران در آینده‌ای نزدیک راه اندازی می‌شود.

راه اندازی اولین پارک علم و فناوری نظام سلامت در آینده‌ای نزدیک/ فعالیت ۴۶ مرکز تحقیقاتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران/ تولید ۴ محصول جدید تا پایان سالجلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به ساخت اولین پارک علم و فناوری حوزه سلامت اظهار کرد:دانشگاه علوم پزشکی ایران اولین پارک علم و فناوری در حوزه سلامت را در صفادشت کرج در حال ساخت دارد و در حال فراهم ساختن امکانات مانندی آب، برق و گاز هستیم.

او ادامه داد: طرح ساخت پارک علم و فناوری حوزه سلامت تبیین شده است و ما در حال جذب سرمایه گذاری برای شروع کار‌هایی مانند ساختمان سازی هستیم.

کوهپایه تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای ۴۶ مرکز تحقیقاتی و ۵ پژوهشکده است و تا پایان سال قرار است ۴ مرکزی تحقیقاتی و یک پژوهشکده دیگر به دانشگاه علوم پزشکی ایران اضافه شود.

سلامت اجتماعی و مدیریت هزینه‌های اثربخش موضوعات مورد بررسی در مرکز تحقیقاتی و پارک علم و فناوری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان کرد: مراکز تحقیقاتی و پارک علم و فناوری که قرار است به وسیله دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخته شوند در موضوعاتی مانند سلامت اجتماعی، فعالیت و پژوهشکده‌های در نظر گرفته شده بر روی مسائلی مانند اقتصاد، سلامت و مدیریت بیمارستانی تحقیق و بررسی می‌کنند.

او گفت: مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران بر روی موضوع اثر بخشی سلامت فعالیت جدی دارند و از  ۹ محصولی که به تازگی در حوزه سلامت رونمایی شده اند، دو محصول آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ایران است و من امیدوارم ۴ محصول دیگر تا پایان امسال تولید شود.


بیشتر بخوانید: ساخت سه بیمارستان جدید در مناطق محروم پایتخت


کوهپایه یادآوری کرد: مراکز تحقیقاتی متعدد و پژوهشکده گوناگون فعالی در حوزه‌های مختلف و نظام سلامت قرار است در اولین پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی و مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار