فرماندار مهران از آمار کل تردد زائرین در مرز مهران از اول سال جاری تا پایان ماه صفر خبر داد.

آمار کل تردد زائرین از مرز مهران در سال جاریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;اسد قاسمی فرماندار مهران از تردد شش میلیون و ۱۸۵ هزار نفر از مرز مهران در سال جاری خبر داد و گفت:با توجه به نزدیکی مهران به عتبات عالیات حجم بسیار زیادی از زائران طول سال مرز مهران را برای عزیمت به عتبات انتخاب می‌کنند.

 قاسمی اظهار داشت: نام مردم مهران به عنوان خدام امام حسین (ع) در تاریخ ثبت شده و در سال ۹۱ که هنوز سازماندهی درستی انجام نشده بود مردم خانه‌های خود را در اختیار زائران قرار دادند و امروز بسیاری از اقداماتی که در حوزه اربعین انجام می‌شود مردمی است و مدیریت دولت بهبود زیرساخت‌ها است.

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا هفتم آبان ۶ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۲۴۸ نفر تردد داشته‌اند که از این تعداد ۲ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۶۶۹ نفر تعداد خروج و تعداد ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۴۶۱ نفر ورود ایرانی‌ها ثبت شده است.

فرماندار مهران تأکید کرد: به دلیل ازدحام زائران، امسال تعداد گیت‌های پایانه مرزی مهران افزایش یافته است.

او گفت: آمار کل تردد زائران از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر (سال ۱۳۹۸)، چهار میلیون و ۴۷۷ هزار و ۱۵۵ بوده است.

فرماندار مهران ادامه داد: از این تعداد یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۲۲۱ نفر خروج و ۲ میلیون و ۷۹ هزار و ۴۶ نفر ورود افراد ایرانی ثبت شده است.

قاسمی تصریح کرد: همچنین از اول محرم تا پایان صفر تعداد ۱۴۹ هزار و ۲۳۳ خروج و ۲۵۱ هزار و ۶۵۵ ورود افراد خارجی از مرز مهران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/با

تردد ۶ میلیون نفر از مرز مهران در سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
فقط آمار دقیق خروج زوار ایرانی ( بجز زوار افغان و پاکستانی و هندی و آذربایجان شوروی و ... ) را از مرز مهران و شلمچه و چذابه از تاریخ پنج صفر تا بیست و دو صفر (ایام اربعین) را بدهید