فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۷ میلیارد ریال ارز قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی با تلاش پرسنل هنگ مرزی تایباد کشف شد.

کشف بیش از ۷ میلیارد ریال ارز قاچاق در مرز‌های خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار ماشالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با فعالیت مستمر و تیزهوشانه پرسنل هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور، قاچاقچیان ارز و کالا در دام این فرماندهی افتادند.

او تصریح کرد: در پی خلاقیت‌ها و تلاش‌های مداوم پرسنل زحمت کش ایست و بازرسی ۱۷ شهریور، مأمورین این یگان در حین بازدید و بازرسی مسافرین وخودرو‌های خروجی که از مبدأ ایران به سمت افغانستان درحرکت بودند به فردی افغانی مشکوک که بادقت نظر مامورین و پس از بازرسی دقیق موفق شدند حدود ۱۲ میلیارد روپیه پاکستان به ارزش ۷ میلیارد ریال که به صورت ماهرانه‌ای داخل وسایلش بود را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: دشمنان این مرز و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند قاچاق ارز استفاده می‌کنند تا تیشه به ریشه جامعه بزنند. به همین منظور مرزبانی خراسان رضوی همانند همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده اند.

انتهای پیام// ز.م
 

کشف ارز قاچاق در مرزهای خراسان رضوی 

 
برچسب ها: قاچاق ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.