فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: تجربه به ما نشان داده است که آمریکا اهل تعامل و مذاکره نیست و شعار مرگ بر آمریکا، همان دفاع از عزت، شرف و حقانیت ایران و مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جشن دهه هشتادی‌های انقلابی که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در مشهد برگزار شد، در جمع دانش‌آموزان دختر بسیجی، با اشاره به مادی‌نگر بودن کشور‌های مستکبری، چون آمریکا، گفت: این دست کشور‌های مادی‌نگر، در هر کشوری از طریق منابع آن یا پول به دنبال منافع خود هستند در غیر اینصورت نیز، سعی دارند آن کشور را در راه منافع خودشان بکشانند و اگر کشوری در راه منافعشان نباشد، آن را نمی‌پذیرند.

او ادامه داد: ترامپ، عربستان را گاو شیرده خواند و این ثابت کرد که در آن کشور به دنبال منابع نفتی و ثروت آل سعود است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ایران در زمان شاه نیز همینگونه بود و نفت تولیدی ما به یغما می‌رفت.

سردار نظری با اشاره به دو راه پیش روی ایران در برابر سلطه استکبار گفت: دو راه پیش روی ما در برابر کشور‌های مستکبر، ایستادگی و یا دادن منابعمان به آن‌ها است؛ اکنون ایستادگی را انتخاب کرده‌ایم تا حیثیت، منابع و امکانات خود را حفظ کنیم. باید توجه داشت که ایستادگی، نیازمند تفکری انقلابی و شعار مرگ بر آمریکا، همان دفاع از عزت، شرف و حقانیت شما است که برایش هزینه زیادی پرداخت شده است.

او ادامه داد: تجربه به ما نشان داده است که آمریکا اهل تعامل و مذاکره نیست و باید این تفکر انقلابی خود را در سطح جوامع دنیا منتشر کنیم؛ همانگونه که تاکنون این کار را کرده‌ایم و اگر مردم فلسطین با انقلاب اسلامی ارتباط نداشتند، امروز فلسطین و عراق وجود نداشت و خاک این کشور‌ها جزئی از اسرائیل بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خطاب به دختران بسیجی گفت: باید با تجهیز خود به بصیرت انقلابی، در مدرسه تشکیلات خود را به حرکت در آورده و ضمن انجام امور مثبت، به نشر آن بپردازید.

سردار نظری ضمن تأکید بر لزوم وجود عزم ملی برای فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، یادآور شد: نمی‌توان کالای خارجی را جمع‌آوری و حذف کرد؛ چراکه در این صورت، قاچاق صورت می‌گیرد.

انتهای پیام//ف.ش

دفاع از حقانیت ایران با شعار مرگ بر آمریکا

برچسب ها: سپاه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.