قیس قریشی، کارشناس شبکه بی‌بی‌سی فارسی با برشمردن خطراتی که مرزهای غربی ایران که هرج و مرج در عراق آن را تهدید می‌کند، از حضور و نفوذ ایران در این کشور دفاع کرد.

دفاع کارشناس بی بی سی از حضور و نفوذ ايران در عراق: من موافق خطابه آیت‌الله خامنه‌ای هستم!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ماه از آغاز ناآرامی ها در کشور عراق می گذرد. با وجود آنکه مقامات عراقی اعلام کرده اند که خواسته های برحق معترضان را پیگیری خواهند کرد اما برخی کشورهای غربی از جمله آمریکا با تحریک معترضان قصد ایجاد آشوب و هرج و مرج در همسایه غربی کشورمان را دارند. فتنه ای که در صورت پاگرفتن برای کشور ما که بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر با این کشور مرز مشترک داریم تهدید بشمار می رود. 

اما تظاهرات اخیر در عراق و موضوع نفوذ و حضور ایران در این کشور به تازگی در یکی از برنامه های بی بی سی فارسی مورد بررسی قرار گرفت. " قیس قریشی"، یکی از کارشناسان این برنامه با برشمردن خطراتی که از جانب عراق و مرزهای غربی، کشورمان را تهدید می کند از حضور و نفوذ ایران در عراق دفاع کرد. قریشی گفت تا زمانی که در عراق ناامنی وجود دارد این تهدیدی برای ایران محسوب می شود. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

کارشناس بی بی سی: من موافق خطابه آیت‌الله خامنه‌ای هستم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار