کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در بازی‌های گذشته مستحق باخت نبودیم و به حق خود که پیروزی بود نمی‌رسیدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم حدادی فر، کاپیتان ذوب آهن اصفهان پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: مقابل شاهین شهرداری بوشهر واقعا فوتبال بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم و از این بابت خوشحال هستیم. در بازی‌های گذشته حدود ۵-۴ هفته مستحق باخت نبودیم و به حقمان که پیروزی بود نمی‌رسیدیم.

او افزود: خوشبختانه امروز یک دل بودیم تا نتیجه خوبی بگیریم. از لحاظ امتیازی خوب نیستیم و فاصله زیادی با تیم‌های دیگر داریم. باید همین روند را ادامه دهیم، چون روز‌های خیلی سختی را در این ۸ هفته داشتیم. باید از کسانی که ما را حمایت کردند تشکر کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب حمایت‌ آن‌ها را بدهیم.

حدادی فر درباره منصوریان گفت: فعلا او ماندنی است. منصوریان زحمت خود را می‌کشد و شبانه روز کار می‌کند، اما واقعا من در این ۱۶-۱۵ سال چنین چیزی ندیده بودم که تیم ما اینقدر موقعیت درست کند، اما استفاده نکند. این ۳ امتیاز از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کرد و باید در هفته آینده نتایج بهتری بگیریم، چون واقعا جایگاه ذوب‌آهن انتهای جدول نیست.

کاپیتان ذوب آهن درباره درگیری لفظی بین منصوریان و هواداران گفت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، هوادار حق دارد ناراحت باشد، اما چیز خاصی نبود و صحبتی بین منصوریان و یکی از هواداران انجام شد که با میانجیگری تمام شد. امیدوارم در روز‌های آینده بتوانیم جواب حمایت این هواداران را که در روز‌های سرد به ورزشگاه می‌آیند را بدهیم.


بیشتر بخوانید: بالاخره ذوب آهن در لیگ نوزدهم پیروز شد


انتهای پیام/

اظهارات حدادی فر درباره نخستین پیروزی ذوب آهن در لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار