رئیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف ۹۵۴ کیلوگرم تریاک در نهاوند خبر داد.

کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم تریاک در نهاوندسرهنگ هادی قزوینه رئیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این استان در یک عملیات موفق به کشف ۹۵۴ کیلوگرم تریاک در نهاوند شدند.

او افزود: پس از ۶ ماه کار اطلاعاتی و بررسی میدانی، ماموران از فعالیت یک باند تهیه و توزیع کالا و بارگیری این مواد در استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی مطلع شدند.

قزوینه بیان کرد: اعضای این باند محموله موادمخدر را در یک خودروی شاسی بلند و تیزرو بارگیری کرده و سه دستگاه خودروی دیگر نیز وسیله نقلیه حامل موادمخدر را اسکورت می‌کردند.

رئیس مبارزه با مواد مخر استان اظهار داشت: باند قاچاقچیان در نهاوند به دام پلیس افتاده و تلاش آن‌ها برای فرار از دست ماموران با شلیک به لاستیک خودرو‌های حامل مواد افیونی ناکام ماند.

این مسئول ادامه داد: شماری از دیگر اعضای این باند در خارج از استان شناسایی شدند که به زودی این افراد نیز دستگیر می‌شوند.

قزوینه ابراز داشت: اعضای این باند میانسال، غیر بومی و سابقه فعالیت در امر تهیه و توزیع مواد مخدر دارند.

او یادآورشد: همچنین هفته گذشته ماموران مبارزه با موادمخدر موفق به کشف چهار کیلوگرم شیشه و پنج کیلوگرم هروئین شدند که در این راستا چند تن دستگیر و چند دستگاه خودرو توقیف شدند.
انتهای پیام/ج

بیش از ۹۰۰ کیلوگرم تریاک در نهاوند کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار