معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: نمایشگاه خراسان رضوی آذر ماه امسال در تاجیکستان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه خراسان رضوی،در تاجیکستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت:  برپایی نمایشگاه خراسان رضوی، آذر ماه امسال در تاجیکستان معدن و تجارت خراسان رضوی با دریافت مجوز از سازمان توسعه تجارت به شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه یارانه پرداخت میکند.

 او با بیان اینکه نمایشگاه خراسان رضوی در پایتخت قرقیزستان با همکاری شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد وابسته به شهرداری برپا می‌شود تصریح کرد: با همکاری شهرداری هزینه هرمترمربع اشغال فضای نمایشگاهی ۷۰ دلار کاهش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت:  شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز به واحد‌های صنعتی که در این نمایشگاه حضور یابند، یارانه و کمک تخصیص می‌دهد.

رسولیان افزود: شرکت پروازی "وارش" که مسئولیت پرواز مشهد به دوشنبه را برعهده دارد، تخفیف‌هایی را در هزینه سفر تجار و شرکت کنندگان در این نمایشگاه بویژه در زمینه حمل بار در نظر گرفته است.

او ادامه داد:  همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های اقتصادی خراسان رضوی برای جذب شرکت‌های توانمند و ایجاد تسهیلات در برپایی نمایشگاه کالا در دوشنبه قول همکاری داده اند.
 
انتهای پیام //ا.ز


تاجیکستان چهارمین هدف صادراتی خراسان رضوی بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.