صبح امروز دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی آمریکا با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز در مراسمی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخی از فرماندهان لشکری و کشوری و برخی از شخصیت‌های سیاسی کشور دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی آمریکا رونمایی شد.
 
این دیوارنگاره‌ها با مضامینی از شکار پهپاد آمریکایی، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرباس، مجسمه آزادی آمریکا و مضامین استکبارستیزی ملت ایران است که فرآیند اجرای آن از هفته گذشته آغاز شده بود.

بهنام امینی، مسئول موزه ۱۳ آبان درباره طراحی جدید دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی گفته بود: در طرح‌های جدید سه موضوع «افول آمریکا و غرب»، «جنایات آمریکا در جهان» و «و جنایت آمریکا در ایران» مورد توجه قرار گرفته است.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
به گفته مدیر این موزه، در طرح‌های جدید با توجه به اینکه موزه ۱۳ آبان دارای مخاطبان خارجی است از دیوارنگاره‌های بین‌المللی نیز استفاده شده است.

لازم به ذکر است، پس از گذشت سال‌ها از اجرای دیوارنگاره‌های سابق و کمرنگ شدن آنها، نیاز جدی به احیای مجدد این دیوارنگاره‌ها حس می‌شد که اجرای طرح‌های جدید تا حد زیادی این نیاز را برطرف کرد.

در ادامه تصاویری از دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی آمریکا را مشاهده می‌کنید:
 
دیوار نگاره‌های جدید لانه جاسوسی رونمایی شد
 
دیوار نگاره‌های جدید لانه جاسوسی رونمایی شد
 
دیوار نگاره‌های جدید لانه جاسوسی رونمایی شد
 
دیوار نگاره‌های جدید لانه جاسوسی رونمایی شد
 
 
برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار