معاون مسکن و شهرسازی شهر جدید رامشار گفت: ۸۰۴ واحد مسکونی ویلایی و آپارتمانی در شهر جدید رامشار ساخته شده که تمامی واحد‌های ویلایی آن به فروش رسیده و واحد‌های آپارتمانی نیز در حال فروش و تحویل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حسن صفدری  معاون مسکن و شهرسازی شهر جدید رامشار  اظهار داشت: عملیات ساخت شهر جدید رامشار در شمال سیستان و بلوچستان با ۸۰۴ واحد مسکن مهر در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار از سال ۸۹ آغاز شده است.

او گفت: تاکنون ۱۲۰ واحد آپارتمان تحویل متقاضیان شده، ۱۰۰ واحد آماده تحویل و ۸۰ واحد در شرف اتمام و محوطه سازی است.

معاون مسکن و شهرسازی شهر جدید رامشار افزود: همچنین ۲۰۴ واحد آپارتمان آماده تحویل به کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

او بیان کرد: در محدوده این شهر ۵۰۴ واحد آپارتمان ساخته شده که به جز واحد‌های واگذاری به کمیته امداد بقیه از طریق فراخوان اعلام شده و تاکنون ۱۰۰ نفر درخواست خرید داده‌اند.

صفدری گفت: ۲۰۰ واحد آپارتمان در شهر جدید رامشار خالی است که تا پایان سالجاری به اتمام خواهند رسید.

وی ادامه داد: ۳۰۰ واحد ویلایی ساخته و فروخته شده که ۱۲۰ واحد تحویل و خانوار‌ها ساکن شده اند و بقیه در حال تحویل است.

شهر جدید رامشار به عنوان یکی از نتایج مطالعات طرح منطقه‌ای سیستان در پهنه‌ای به وسعت ۱۰ هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری جنوب زابل و در مسیر جاده هامون به زاهدان مکان‌یابی و ساخت و ساز در آن از چند سال پیش آغاز شده است.

این شهر جدید که به عنوان بارانداز منطقه ویژه اقتصادی زابل و محدوده صنعتی محسوب می‌شود رفته‌رفته در حال نقش‌آفرینی در حوزه صنعتی، اقتصادی و مسکن است و می‌تواند سرریز جمعیت سیستان را پذیرا باشد.

با استقرار واحد‌های صنعتی از جمله کارخانه‌های لاستیک سازی و کاشی و سرامیک، تصویب منطقه آزاد سیستان و آغاز فعالیت‌های بازرگانی و تجاری نقش شهر جدید رامشار بسیار پررنگ‌تر خواهد شد و به همین سبب از هم اکنون متقاضیان زمین و مسکن در این شهر در حال افزایش است و با اقدامات انجام شده در این زمینه، رامشار می‌تواند نقش مهمی در تأمین مسکن نیز ایفا کند.

انتهای پیام/گ

ساخت ۸۰۴ واحد مسکونی در رامشار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار