مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل در حوزه اعطای اعتبار نامه به سازمان‌های مردم نهاد و رشد تعداد سمن‌ها جزو استان‌های برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در دومین مجمع انتخاباتی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اردبیل که با حضور ۴۰ کاندیدا در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد گفت: استان اردبیل در حوزه اعطای اعتبار نامه به سازمان‌های مردم نهاد و رشد تعداد سمن‌ها جزو استان‌های برتر کشور است که در بین ۳۱ استان کشور اردبیل موفق به کسب مقام اول شده است.

او افزود: باید جوانان را به تشکیل سازمان‌های مردم نهاد ترغیب کنیم و این جوانان است که با فکر باز و اندیشه نوین استان را به سمت توسعه و تعالی به پیش خواهد برد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امسال برای اولین بار است در استان اردبیل که از شرکت کنندگان در مجامع هیچ گونه رد صلاحیتی نداریم.

آقاخانی تصریح کرد: استاندار اردبیل به استفاده از ظرفیت جوانان در جامعه تاکید ویژه‌ای دارند چرا که جوانان زمینه ساز آینده‌ای روشن برای جامعه است.

او گفت: امروز شما جوانان باید مجمعی تشکیل دهید تا خواسته‌های جوانان را مطالبه نمایند و کسانی انتخاب شوند تا بتوانند به راحتی پیشنهادات و برنامه‌های جوانان را در حوزه جوانان پیگیر باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امروز فعالیت شما جوانان می‌تواند زمینه‌های گسترش بیش از پیش حضور جوانان را در کلیه عرصه‌ها فراهم نمایند.

آقاخانی افزود: پس از انتخاب مجامع افراد منتخب باید در اولین فرصت ۹ کمسیون قوی جهت پیشبرد اهداف سازمان تشکیل دهند و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نظارت کامل دارد.

او گفت: اگر می‌خواهیم توسعه یابیم و کار‌ها به نحو احسن پیش رود باید سازمان‌های مردم نهاد جوانان را تقویت نماییم.

انتهای پیام/ح

مجمع انتخاباتی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.