راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) دوشنبه سیزدهم آبان ماه ساعت ۹ صبح از چهارراه توحید (ارگ سابق) به سمت میدان شورا شهر کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیانیه ای به مناسبت سیزدهم آبان صادر کرد.

در این بیانیه آمده است : «یوم الله سیزدهم آبان»؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.

در این روز رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهانی تشیع، حضرت امام خمینی (ره) به دست رژیم پهلوی، در سال ۱۳۴۳ به ترکیه تبعید و به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران و مخالفت با لایحه سراسر نگین و استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین جهان غرب به سر کردگی آمریکای جنایتکار است؛ و همچنین سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران است که این قیام توسط گارد دژخیمان منحوس طاغوت در مقابل درب دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷، به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به خاک و خون کشیده شد؛ و نیز سالروز تسخیر و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، است که امام راحل از آن به عنوان «انقلاب دوم» نام برده‌اند.

این سه رخداد بزرگ که وجه مشترک همه‌ی آن‌ها، «استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی» ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

سیزدهم آبان و بهره‌مندی از پیام‌های آن نیز، رمز ماندگار موفقیت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی غرب و استکبار جهانی است. به درستی که امروز انگیزه جوانان این مرز و بوم برای مقاومت و پایداری در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی غرب بیش از پیش شده و همین امر باعث رشد و تعالی ایران براساس آموزه‌های اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم صدا با مردم سراسر ایران با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی؛ سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» ضمن محکوم کردن سیاست‌های خصمانه و جنگ‌طلبانه استکبار جهانی، در رأس آن آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل؛ از همه اقشار مختلف مردم کرمان به ویژه جوانان مومن و انقلابی دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده‌ی خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه ساعت ۹ صبح از چهارراه توحید (ارگ سابق) به سمت میدان شورا برگزار خواهد شد شرکت نمایند و با حضورخود فریاد ظلم‌ستیزی، آزادی خواهی و حق‌طلبی ملت شریف ایران را به گوش جهانیان برسانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

انتهای پیام/ی

بیانیه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار