نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری دریادواره ۵۵ شهیدو دو شهید گمنام شهر باغین گفت: بیعت با شهیدان ضامن حفظ این نظام اسلامی است وامروز بیعت با شهیدان بیعت با مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: رسانه‌های غربی می‌خواهند مردم ایران را خسته نشان دهند، اما واقعیت این است که ملت ایران از حراست وپاسداری از دستاورد‌های ۴۰ ساله این انقلاب خسته نمی‌شود بلکه دشمنانش را خسته می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه با مقاومت مردم ایران در مقابل تحریم‌های یک جانبه آمریکا توطئه‌های آن‌ها نقش برآب می‌شود اظهار کرد:روسای گذشته آمریکا آروزی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور بردند وامروز نیز با مقاومت مردم ایران این اتفاق خواهد افتاد.

وی تاکید کرد: امروز رییس جمهور آمریکا مردم ایران را ذلیل می‌خواهد، ولی به یاری خداوند وبه کوری چشم او، آمریکا ذلیل خواهد شد ومردم ایران عزیز وسربلند می‌شوند.

آیت الله سید احمد خاتمی با گرامیداشت یاد شهدا گفت: وصیت شهیدان این بود که امام خودرا تنها نگذارید همچون شهیدان کربلا که امامشان را تنها نگذاشتند.

وی همچنین با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان افزود: مردم ما بدون توجه به تحریم‌های جدید آمریکا در روز سیزده آبان امسال پرشورتر از هر سال به صحنه آمدند و فریاد "مرگ بر آمریکا" سر دادند تا ترامپ و آمریکا را ناکام بگذارند.

این مراسم با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، پخش نماهنگ زندگینامه شهدا و عزاداری و مداحی مداحان اهلبیت (ع) همراه بود.

دهمین یادواره ۵۵ شهید ودو شهید گمنام شهر باغین با حضور وخانواده‌های معظم شهداء در مصلی صاحب الزمان (عج) شب گذشته برگزار شد.
انتهای پیام

برگزاری یادواره شهدا در باغین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار