فعالیت یک هزار و ۵۰۰ نفر در شبکه نظارت روستایی

هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر در شبکه نظارت روستایی فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیرضا نخعی مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد رئیس جمهوری در نشست توجیهی شبکه نظارت عالیه استان‌ها بر طرح‌های روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۰ هزار طرح روستایی با ۷۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان‌های کشور در حال اجرا است.

او افزود: نظارت بر پیشرفت کمی و کیفی این طرح‌ها نیازمند تشکیل شبکه نظارت می‌باشد که این شبکه در همه استان‌ها تشکیل شده است.

نخعی اضافه کرد: با تشکیل شبکه نظارت ملی سالانه یک هزار طرح از مجموع ۷۰ هزار طرح روستایی در حال اجرا مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرد که با فعال شدن شبکه‌های نظارت استانی این تعداد طرح به پنج هزار مورد افزایش یافته است.

او، تشکیل شبکه‌های نظارت شهرستانی را از دیگر حلقه‌های شبکه نظارت روستایی در کشور بیان کرد و گفت: به سبب محدودیت نیروی انسانی در شبکه‌های استانی، ظرفیت شهرستان‌ها نیز به این حلقه اضافه شده و طبق دستورالعمل این شبکه بایستی در همه مناطق کشور فعال شود.

نخعی ادامه داد: هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر در شبکه ملی نظارت روستایی مشغول فعالیت هستند که امید است در آینده تمامی افراد عضو این شبکه از نیرو‌های فنی متخصص انتخاب شوند.

او، نظارت سالانه بر ۲۰ هزار طرح روستایی را از اهداف شبکه نظارت روستایی برشمرد و افزود: از آنجا که نیمی از طرح‌های درحال اجرای روستایی کشور بدون اعتبار هستند می‌توان با نیروی انسانی فعال در این شبکه بر بخش زیادی از طرح‌ها نظارت کرد.

انتهای پیام/ف

نظارت سالانه بر ۲۰ هزار طرح روستایی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار