سران باشگاه آرسنال در صورت شکست این تیم در دیدار آینده، سرمربی اسپانیایی تیمشان را اخراج خواهند کرد.

ضرب الاجل آرسنال به امری/ ضیافت شام مدیر توپچی‌ها با مورینیوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خبر‌های رسیده از باشگاه آرسنال انگلیس حاکی از آن است که اگر این تیم در دیدار بعدی خود در لیگ برتر مقابل لستر سیتی شکست بخورد، سران این باشگاه اونای امری را برکنار و مورینیو را جایگزین او خواهند کرد.

با توجه به نتایج ضعیف آرسنال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به نظر می‌رسد زمان حضور امری دراین تیم رو به پایان است. تیم شمال لندن در هر سه دیدار آخر خود از حریفان پیش افتاد، اما نتوانست هیچ یک از آن‌ها را با پیروزی به پایان برساند و همین امر باعث افزایش فشار بر روی این مربی اسپانیایی شده است.


بیشتر بخوانید: کامبک لیورپول و سیتی در دقایق پایانی/ توقف آرسنال و پیروزی یاران جهانبخش


بر اساس گزارش‌های دانکن کستلز (روزنامه نگار تایمز)، از نظر سران آرسنال ژوزه مورینیو یکی از اهداف اصلی برای جایگزینی امری است. علاوه بر این، این گزارش ادعا می‌کند که رائول سانلهی، مدیر فوتبال آرسنال این هفته با سرمربی سابق چلسی و منچستر یونایتد شام خورده و گفتگویی داشته است که آن مورینیو با برنامه هایش او را تحت تأثیر قرار داده است.

مهمتر از همه این، ادعا‌هایی وجود دارد مبنی بر این که در صورت شکست آرسنال در بازی شنبه آینده برابر لسترسیتی امری برکنار خواهد شد.
آرسنال در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی است و از تیم صدرنشین یعنی لیورپول ۱۴ امتیاز کمتر دارد.
مورینیو که دسامبر سال ۲۰۱۸ از منچستریونایتد اخراج شد از آن زمان تا کنون بدون تیم بوده است و حتی از او به عنوان جانشین احتمالی زیدان نیز نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار