پیام رئیس اداره آموزش و پرورش بستان به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان

رئیس اداره آموزش و پرورش بستان در پیامی به نقش راهپیمایی روز ۱۳ آبان پرداخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صبیح ساعدی رئیس اداره آموزش و پرورش بستان در پیامی به تشریح تسخیر لانه جاسوی آمریکا و راهپیمایی روز ۱۳ آبان پرداخت.

متن پیام رئیس اداره آموزش و پرورش بستان به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان به شرح ذیل است:

سلام علیکم

در حافظه تاریخی ملت قهرمان ایران، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم است: تبعید امام (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، ۳ رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند. البته محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بوده که ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سبب نامگذاری آن به " انقلاب دوم " از سوی امام راحل (ره) شد. انقلاب دومی که ریشه‌های انقلاب را گسترده‌تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری فراهم نمود.

مجموعه رویداد‌های این روز تاریخی پیام‌ها و درس‌های فراوانی برای نسل حاضر و نسل‌های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان بخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌ها و دفاع از مرز‌های جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزونتر است.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی (ه) تا شهیدان دفاع مقدس و مدافعان حرم و نیز همه دانش اموزانی است که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی، جان در راه عدالت نثار می‌کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه‌های عزت و آزادگی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تهنیت این روز مبارک به همه‌ی دانش آموزان، از تمام این عزیزان واز کلیه همکاران فهیم و ولایتمدار آموزش و پرورش بستان درخواست می‌نمایم تا با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، حماسه‌ای آگاهانه را به نمایش گذارند.

انتهای پیام/م

راهپیمایی روز ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صبر صبیر
۱۱:۱۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
کاش بجای پیام و بیانیه و ... کار کنن مسئولا