راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی با حضور گسترده مردم در نقاط مختلف استان کردستان آغاز شد.

راهپیمایی ‌استکبارستیزی ۱۳ آبان در سراسر استان کردستان آغاز شد‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی سراسری و عظیم ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" از دقایقی پیش با حضور گسترده مردم در نقاط مختلف استان کردستان آغاز شد.

اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، مسئولان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی همزمان با ۱۳ آبان فریاد استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا را در سراسر استان کردستان به نمایش گذاشتند.

مردم ولایتمدار و انقلابی شهر سنندج نیز از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در میدان آزادی، راهپیمایی ۱۳ آبان را به سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی (ره) و سه راه حبیبی آغاز کرده و شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل" و "مرگ بر استکبار" سر می‌دهند.

 امسال نیز همانند سالیان گذشته مردم همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستا‌های این خطه از سرزمین کشور با حضور پرشور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، فریاد برائت از استکبار جهانی را سر داده و با خلق حماسه‌ای دیگر مشت محکمی بر دهان ترامپ زدند.

انتهای پیام/ز

راهپیمایی ۱۳ آبان در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.