سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با عملکرد خوب خود در لیگ برتر نشان دادیم همه چیز پول نیست.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شرایط خوب تیم صنعت نفت در لیگ برتر و خلق شگفتی برزیلی‌های ایران در جدول رده بندی بیان کرد: با عملکرد خوب خود در لیگ برتر نشان دادیم همه چیز پول نیست و با توجه به اینکه مانند خیلی از تیم‌های لیگ برتری پول چندانی نداریم که بتوانیم بازیکن خارجی بگیریم، اما با عملکردمان نشان دادیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

/////اسکوچیچ: عملکرد خوبمان در لیگ نشان داد همه چیز پول نیست/ توقع داریم وزارت نفت به ما کمک کند

بازی با استقلال شرایط خاص خود را دارد

او همچنین در خصوص بازی حساس تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: استقلال، تراکتور را هفته گذشته شکست داد و ما هم ۲ هفته پیش این تیم تبریزی را مغلوب کردیم. اینکه حالا هر ۲ تیم، تراکتور را شکست دادند چندان مهم نیست. اکنون ما مقابل استقلال یک بازی تازه‌ای داریم. هر دیدار شرایط خاص خود را دارد. در واقع با شناختی که از استقلال به دست آوردیم فهمیدیم تیم بسیار خوبی است و به آن‌ها احترام می‌گذاریم.

تمام تیم‌های ایرانی از یک سازمانی تغذیه می‌شوند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درباره شرایط بد مالی و به تعویق افتادن مطالبات بازیکنان و کادرفنی این تیم بیان کرد: فکر می‌کنم تمام تیم‌های ایرانی از سازمان یا ارگانی تغذیه می‌شوند و شاید فقط باشگاه تراکتور تبریز است که به شکل خصوصی اداره می‌شود. توقع داریم به ما هم کمک شود. در ایران بازار فوتبال هنوز پا نگرفته است و حامی مالی و بازار بلیت فروشی هم وجود ندارد. وقتی هم که از توقع هواداران صحبت می‌شود باید آن‌ها بیشتر حمایت کنند و کمی توقعات را پایین بیاورند.

توقع داریم وزارت نفت به ما کمک کند

او ادامه داد: وزارت نفت باید کمک کند. اسم صنعت نفت از وزارت نفت گرفته شده و مسئولان وزارت خانه باید به داد صنعت نفت برسند. وقتی در جایی کار می‌کنید توقع دارید به شما کمک شود و ما هم دنبال همین هستیم.


بیشتر بخوانید: وعده‌های تکراری مسئولان به بازیکنان صنعت نفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار