رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت:مسئولان بایستی حواسشان به خنده‌های دشمن باشد ، هر چند مسئولان انقلابی ما هیچگاه فریب خنده را نمی‌خورند و اسیر خواسته‌های پلید آن‌ها نخواهند شد.

مسئولان حواسشان به خنده‌های دشمن باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجه الاسلام والمسلمین محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان ماه روز استکبارستیزی در زرند گفت: مدیری که ساعت ۷ بیاید و ۱۴ برود، ولی کار موثری انجام ندهد و دچار روزمرگی باشد، مدیر انقلابی نیست.

او با اشاره به نیرنگ بازی دشمنان انقلاب و نظام افزود: معتقدیم که مدیر انقلابی در تمام امورات احساس مسئولیت پذیر است و زمان و مکان نمی‌شناسد و همیشه در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و مردم است.

حجت الاسلام محمدی خطاب به دانش آموزان گفت: شما آینده سازان این انقلاب و چشم امید انقلاب هستید و خود را به سلاح علم و تقوی تجهیز کنید که بزرگترین هراس دشمنان تقویت جوانان ایرانی است.

او با تاکید بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا گفت: چهار عنصر دینداری، ولایت فقیه، اتحاد مردم و ظلم ستیزی و همین شعار امروزِ مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر طاغوت و طغیانگری مورد علاقه مردم و هم به نوعی مورد توجه دشمنان است. همه‌ی ما بایستی به دنبال حفظ و تقویت این چهار عنصر باشیم و دشمن نیز علاقه دارد این عناصر رااز ما بگیرد.

او با تاکید بر ضرورت بسترسازی جامعه برای حضور جوانان نخبه و باانگیزه انقلابی در صحنه‌های مختلف اجتماع افزود: آفرین بر شما دانش آموزان و دانشجویان که به شایستگی در سنگر علم و دانش کوشش می‌کنید، بدانید هر چه در این مسیر خود را بیشتر تقویت کنید باعث خشم استکبار خواهید شد و از طرفی این کارتان مورد رضایت رهبری خواهد بود و اگر رهبری از ما راضی باشد قطعا امام زمان (عج) هم خوشنود خواهد بود.

انتهای پیام/س

مسئولان انقلابی ما هیچگاه فریب خنده  دشمنان را نمی‌خورند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار