۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار و در رأس آن آمریکا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار و در رأس آن آمریکا است واقعه ۱۳ آبان جریان، تسخیر لانه جاسوسی و حرکتی که دانش آموزان انجام دادند یک جریان مردمی بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: روز ۱۳ آبان جریان، تسخیر لانه جاسوسی و حرکتی که دانش آموزان انجام دادند یک جریان مردمی بوده است و نماد مبارزه با استکبار و در رأس آن آمریکا است. ایادی و نوکران آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی جزو گروهی بودند که مبارزه آن‌ها به عنوان آرمان انقلاب اسلامی شد.

او افزود: راهپیمایی روز ۱۳ آبان نیز مظهر اتفاق نظر و مبارزه با استکبار جهانی است و ۱۳ آبان جریان مردمی است و تسخیر لانه جاسوسی یک جریان مردمی بوده و حرکتی که دانش آموزان انجام دادند یک جریان مردمی بوده و مسئولان باید تلاش کنند این جریان‌ها مردمی باقی بمانند و همینطور مردمی ادامه داشته باشند.

نبی زاده بیان داشت: روز ۱۳ آبان متعلق به دانش آموزان است و باید در آموزش و پرورش اتفاقی بیفتد که دانش آموزان این روز را به عنوان روز خود، مطالبه کنند و خواستار شرکت در این راهپیمایی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: باید سهم دانش آموزان را در این راهپیمایی بیشتر کنیم و حداقل بخشی از شعار‌ها نیز باید در سطح فکر و فهم دانش آموزان باشد و برنامه‌ها و سخنرانی‌ها نیز باید بر همین اساس در حد درک و فهم دانش آموزان باشد.

انتهای پیام/م

۱۳ آبان روز دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.