بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان گفت: هدف ما صعود به رقابت‌های قهرمانی آسیا نیست بلکه هدفمان جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شاوردی بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم ملی جوانان از زمان تشکیل شدن روند رو به رشدی داشته است. در تورنمنت روسیه شرکت کرده و به اندونزی رفتیم. قهرمان تورنمنت کافا تاجیکستان هم شدیم.

او افزود: تیم‌هایی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل ما قرار می‌گیرند، آنالیز نکرده ایم چراکه ما ایران هستیم و باید با قرقیزستان، نپال و امارات بازی کنیم. آن‌ها هم تیم خوبی هستند. برخی بازی‌های امارات مانند دیدار با عربستان و عراق را دیده ایم و تیم قدرتمندی است. روز آخر مقابل امارات بازی فینال را برگزار می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی جوانان درباره اظهارات سیروس پورموسوی مبنی بر اینکه تیم ملی جوانان در صورت پیروزی مقابل امارات به جمع چهار تیم رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود می‌کند، گفت: ما با بزرگسالان استقلال خوب بازی کردیم و تیم خوبی هم داریم. هدف ما صعود به رقابت‌های قهرمانی آسیا نیست بلکه هدفمان جام جهانی است و با سعی و تلاش تمام بچه‌ها به این رقابت‌ها می‌رویم. برای حضور بین ۴ تیم برتر جام جهانی جوانان می‌جنگیم نه برای صعود به جمع چهار تیم قهرمانی آسیا.

او درباره لزوم حمایت هواداران از تیم ملی جوانان اظهار داشت: از تمام مردم ایران می‌خواهم تیم جوانان را حمایت کنند چراکه به این حمایت در خانه خوومان نیاز داریم. بی شک حضور هواداران دلگرمی بزرگی است و می‌توانند یار دوازدهم ما باشند. فدراسیون فوتبال تیزری ساخته با این مضمون"حمایت از ستاره‌های فردا" ما هم منتظر هواداران هستیم.


بیشتر بخوانید: پیروزی تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل اندونزی


انتهای پیام/

صحبت های شاوردی در تمرین تیم ملی فوتبال جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار