مدیر تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و آماده صدرنشینی در گروه خود هستند.

فراز فاطمی مدیر تیم ملی فوتبال جوانان در گفت‎وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران در آستانه آغاز رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا بیان کرد: پس از ۱۰ ،۱۱ ماه تلاش که اردو‌های مستمری پشت سر گذاشته و در تورنمنت‌های خوبی شرکت کردیم، شرایط بازیکنان خوب است و فهرست نهایی هم از سوی کادرفنی مشخص شده است. تیم مان در هتل مستقر شده و چهارشنبه هم اولین بازی مان را با قرقیزستان انجام می‌دهیم. حریفان را به خوبی آنالیز کرده ایم و به امید خدا مقتدرانه به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کنیم.

او درباره ارزیابی اش از حریفان تیم ملی جوانان گفت: هیچ حریفی را آسان تصور نمی‌کنیم. تیم امارات را به خوبی رصد کرده و می‌دانیم این تیم ۲ اردوی اروپایی برگزار کرده و حدود یک ماه در اتریش بوده است. فدراسیون فوتبال امارات برای تیم‌های پایه اش هزینه زیادی می‌کند و در کل حریف سرسختی است. البته برای ما امارات با نپال و قرقیزستان تفاوتی ندارد چراکه آماده هستیم به عنوان تیم اول از گروه مان صعود کنیم.


بیشتر بخوانید: محمدی: وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان امیدوار کننده است/ این تیم ما را به ظهور نسل جدید امیدوار کرده است


مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران ادامه داد: طبق آنالیزی که نسبت به قرقیزستان انجام داده ایم، امکان دارد این تیم مقابل ایران بسته بازی کند و شرایط را برای ما دشوار کند. البته کادرفنی مشغول طراحی برنامه‌ای است تا مقابل قرقیزستان به مشکل نخورده و بتوانیم در بازی با امارات شرایط خوبی داشته باشیم.

فاطمی درباره آخرین وضعیت زمین ورزشگاه دستگردی گفت: ۲ روز پیش در زمین دستگردی تمرین کرده ایم که شرایط بدی نداشت. تنها نیاز به یک غلتک انداختن داشت تا کوتاه‌تر شود. به همین دلیل درخواست کردم این کار انجام شود. با توجه به عرض مناسب زمین ورزشگاه دستگردی اگر تیمی بخواهد مقابل تیم ما بسته بازی کند، این زمین به تیم ملی جوانان کمک می‌کند.

او درباره حمایت فدراسیون فوتبال از تیم ملی جوانان بیان کرد: با وجود وضعیت اقتصادی دشوار فدراسیون، شرایط تیم ما راضی کننده بوده است. سه اردوی خارجی و چندین اردو داخل کشور برگزار کردیم و از لحاظ اسکان و امکانات مشکلی نداریم. در کل کادرفنی و من به عنوان مدیر تیم از شرایط رضایت داریم.

فاطمی درباره لزوم توجه کادرفنی و مدیران سایر تیم‌های ملی از تیم ملی جوانان گفت: بی شک با توجه به شناختی که از حمید استیلی، سرمربی تیم ملی امید دارم او و دستیارانش بازی‌های تیم ملی جوانان را با حضور در ورزشگاه می‌بینند و این موضوع منجر به دلگرمی مان می‌شود. مارک ویلموتس هم به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان احتمال دارد بازی تیم ملی جوانان با امارات را در ورزشگاه دستگردی ببیند.

فاطمی درباره لزوم حمایت تیم ملی جوانان از سوی هواداران گفت: این موضوع خیلی مهم است و امیدوارم هواداران خوب مان از تیم ملی جوانان و بازیکنانش که آینده فوتبال ایران هستند حمایت کنند. حمایت هواداران و حضور هواداران در ورزشگاه سبب دلگرمی بچه‌ها خواهد شد.

مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره رایگان بودن بلیت بازی‌های این تیم اظهار داشت: طبق تمهیداتی که مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر گرفته اند برای سهولت حضور هواداران در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی جوانان، بلیت بازی‌های ما رایگان است و از تمام هواداران می‌خواهم با حمایت از این تیم شرایط را برای کسب نتایج خیلی خوب فراهم کنند.

انتهای پیام/

اظهارات فاطمی در خصوص تیم ملی فوتبال جوانان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار