مصادره زمین‌های فلسطینی‌ها با هدف کوچاندن اجباری آنان و پایان پیوستگی جغرافیایی میان استان‌های فلسطینی در کرانه باختری رود اردن صورت می‌گیرد.

اصرار صهیونیست‌ها به مصادره زمین‌های فلسطینیان در کرانه باختری رود اردنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، رژیم اشغالگر صهیونیست به اشغال و مصادره زمین‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری رود اردن ادامه می‌دهد.

کشاورزان فلسطینی صبح امروز اخطاریه‌هایی از طرف رژیم اشغالگر اسرائیل مبنی تصرف زمین‌هایی به مساحت ۲۰۰۰ دونم (حدود دویست هکتار) در محله‌های ابوغنیم، المنصره و عین الحمام واقع در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین بیت عاین دریافت کردند. این زمین‌ها در روستای صوریف در شمال شهر الخلیل قرار دارند.

«محمد غنیمات» شهردار صوریف با ابراز نگرانی از اینگونه اقدامات خودسرانه اسرائیل برای توسعه شهرک‌های صهیونیستی گفت شهرداری پس از جمع آوری همه اسناد مربوط به زمین‌های باغات زیتون و ... اقدام به شکایت کرده است.

در همین حال «عبد الهادی حنتس» کارشناس نقشه برداری و شهرک سازی اعلام کرد رژیم صهیونیستی، دستور نظامی برای اشغال ۱۲۹ دونم (حدود سیزده هکتار) از زمین‌های واقع در مرز‌های الظاهریه در منطقه درّه الخلیل و نیز در مرز‌های السموع واقع در محله الشیخ عتین خربه عتین را صادر کرده است.

عبد الهادی حنتس در ادامه به اشغال هزاران دونم (صد‌ها هکتار) ازاراضی شهروندان فلسطینی در سراسر کرانه باختری رود اردن به بهانه جاده سازی، احداث دیوار نژادپرستانه حائل و توسعه شهرک‌های صهیونیست اشاره و تأکید کرد این اقدامات با هدف کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها و پایان پیوستگی جغرافیایی میان استان‌های فلسطینی در کرانه باختری رود اردن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار