مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزدگفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر حضور یک قاتل فراری در استان یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی و اطلاعات جنایی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان اشکذر شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی و انجام هماهنگی لازم به شهرستان اشکذر عزیمت کردند.

سرهنگ حناساب گفت: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به اداره پلیس وی به قتل با سلاح سرد در سال ۸۵ در شهرستان رفسنجان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه متهم ۳۷ ساله در یک نزاع دسته جمعی در رفسنجان فرد دیگری را به قتل رسانده بود و مدت ۱۳ سال به صورت ناشناس همراه با خانواده خود در استان‌ها و شهر‌های مختلف ساکن بوده است افزود: متهم روانه دادسرا شد.

کشف سیگار قاچاق در میبد

سرهنگ سید محمدطاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبدگفت: به منظور مبارزه با کالای دخانی قاچاق ماموران این پلیس به بازرسی از یک باب مغازه عرضه کننده کالای دخانی در سطح شهر میبد پرداختند.

او افزود: در بازرسی از این مغازه ۲۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد بیان کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان یزد تحویل داده شد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در شهرستان تفت

 سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: اعضای باند سه نفره سارقان حرفه‌ای اموال و اماکن خصوصی و منازل  از سوی عوامل پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن و اموال عمومی و منازل و اماکن خصوصی در سطح شهر تفت عوامل پلیس آگاهی در راستای اطلاعات حاصله و تحقیقات و گشت زنی‌های مستمر سه نفر از سارقان حرفه‌ای را در روستا‌های ده بالا و طزرجان شناسایی و طی هماهنگی و دستور مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

 سرهنگ احمدی ادامه داد: در پی بازجویی‌های به عمل آمده متهمان تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اماکن عمومی و خصوصی به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت به بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند به مردم توصیه کرد که در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۹۶ دستگاه ماینر قاچاق در ابرکوه

سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی فراغه با انجام کار اطلاعاتی از وجود تعدادی دستگاه ماینر در حال کار در یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های دهستان فراغه شهرستان ابرکوه مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل تعداد ۹۶ دستگاه ماینر را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ صالحی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.