مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه ۱۲ آبان سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از رد رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی در اردکان تا دستگیری ۷ نفر سارق اماکن خصوصی خاتمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان اردکان با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یکی از فروشندگان مواد افیونی در سطح شهر مطلع شدند.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در منزل دستگیر و در بازرسی از محل، ۱۵۹ گرم هروئین و ۴۱ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: قاچاقچی دستگیر شده قبل از انتقال به یگان انتظامی برای رهایی از دست قانون مبلغ ۴۲۱ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به ماموران پلیس پیشنهاد می‌دهد که ماموران در کمال صداقت و پاک دستی ضمن رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورتجلسه می‌کنند.

کشف سرقت در شهرستان یزد ۲۴ درصد افزایش یافت

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزدگفت:به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، با بکارگیری و هدایت واحد‌های گشتی سرقت در آبان ماه امسال نسبت به   پارسال ۲۴ درصد افزایش داشته است.

او ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی ، گفت: ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

سارقان در خاتم به  ۵ فقره سرقت  اعتراف کردند

سرهنگ  کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: در پی سرقت‌های متعدد از اماکن خصوصی، باغات و مزارع در شهرستان خاتم بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران زبده و با تجربه پلیس قرار گرفت.

او افزود: با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران، ۷ نفر از سارقان شناسایی و در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیس به ۵ فقره سرقت در شهرستان خاتم اعتراف کردند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه با دستور مقام قضایی، متهمان روانه زندان شدند، بیان کرد: پلیس با تمام توان در برابر کسانی که قصد ایجاد ناامنی و خلل در زندگی روز مره شهروندان را داشته باشد برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: پلیس ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.