بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانستیم بازی سختی برابر تیم خوب تراکتور پیش رو داریم، چرا که این تیم بازیکنان قوی و گران قیمتی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: ما می‌دانستیم که بازی سختی برابر تیم خوب تراکتور پیش رو داریم چرا که این تیم بازیکنان قوی و گران قیمتی دارد. به هر حال امروز برابر هوادارانی که یک مقدار تعدادشان بیشتر از بازی‌های قبل بود در نهایت  توانستیم ۳ امتیاز بگیریم. به نظرم امتیازات بدموقعی از دست دادیم و با این پیروزی که امروز  بدست آوردیم برای بازی‌های بعدی خودمان را آماده می‌کنیم. به هر حال  باید روی  نقاط ضعف خود کار کنیم چرا که در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال و گوانجو باید بازی کنیم که بازی با آن‌ها سخت‌تر از دیدار با تراکتور است.

لغزندگی زمین  مشکل کوچکی برای من ایجاد کرد

نورافکن درباره اینکه مصدوم است چرا که قلعه نویی بیان کرده که او مردانگی به خرج داده است که با آسیب دیدگی بازی کرد، گفت: نه به خاطر اینکه این زمین یک مقدار لغزنده بود یک مشکل کوچک به وجود آمده بود که برطرف شد. به هر حال ما باید تمرکز خود را معطوف به تیم کنیم و با همه وجود بازی کنیم و این لطف سرمربی تیم بوده است که از من تعریف کرد.  

او درباره اینکه علاوه بر محبوبیت بین هواداران استقلال در بین طرفداران سپاهان هم محبوب است، بیان کرد: من زمانی که در تیم استقلال بودم  در هر پستی  با همه وجودم  فوتبال بازی کردم و در ۴ پست در این تیم به زمین مسابقه رفتم و در تیم سپاهان هم با همه توانم بازی کردم و بعد از این هم این مسیر ادامه خواهم داد، چون ما در ادامه راه کار سختی پیش رو داریم و تیم‌های استقلال و پرسپولیس به ما نزدیک می‌شوند.   همین روند را می‌خواهیم ادامه بدهیم تا قهرمانی را برای شهر اصفهان کسب کنیم.  

قیمت حسینی و ابراهیمی به اندازه رقم کل تیم بحرین است 

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره حواشی رخ داده در بازی تیم ملی ایران و بحرین گفت: قیمت مجید حسینی و امید ابراهیمی به اندزه قیمت کل تیم بحرین است، اما مسئله مهمی که بحرینی‌ها داشتند آمادگی و ذهن مثبت بود که توانستند بازی را پیروز شوند. ما در ابتدا در بازی با عراق باید به دنبال امتیاز گرفتن باشیم و بعد از آن‌ها گل‌های زیادی را بزنیم که به طور حتم می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.  

او درباره حواشی رخ داده در کشور عراق بیان کرد: من به این موضوع فکر نکردم و این مسئله به من مربوط نمی‌شود. 


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - تراکتور صفر/ شاگردان قلعه نویی با اقتدار در صدر ماندند/ دنیزلی در باخت هت‌تریک کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار