سنندجی گفت: ترافیک ایجاد شده به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال موجب اخلال در برنامه خدمت دهی اتوبوس‌های پایانه میدان آزادی شد.

برگزاری مسابقه فوتبال علت خالی شدن پایانه میدان آزادی از اتوبوسپیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح اخلال ایجاد شده در سیستم مسافرگیری اتوبوس‌های پایانه آزادی با تاکید بر این نکته که این اخلال به صورت کوتاه مدت بود، گفت: خالی شدن پایانه اتوبوسرانی میدان آزادی از اتوبوس تنها برای دقایقی کوتاه بود که با دریافت اولین گزارش‌ها چند دستگاه اتوبوس از دیگر خطوط به خطوط خالی از اتوبوس مراجعه و به مسافرگیری اقدام کردند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: علت تاخیر به وجود آمده در رسیدن اتوبوس‌های پایانه میدان آزادی و مسافرگیری ان‌ها به دلیل حجم بالای ترافیک در محدوده غرب تهران بود که پلیس راهور نیز برای کاهش ترافیک و رسیدن اتوبوس‌ها به مبدا همکاری‌های لازم را انجام داد.

سنندجی با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان گفت: با پایان یافتن بازی فوتبال بین دو تیم حجم بار ترافیک تماشاگران نیز به معابر غرب تهران افزایش یافت و در رسیدن اتوبوس‌ها به مبدا (پایانه میدان آزادی) تاخیر ایجاد شد.

او تاکید کرد: با کاهش حجم ترافیک در معابر غرب تهران برنامه خطوط اتوبوسرانی پایانه میدان ازادی طبق برنامه در حال انجام است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار