رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادداشت جدیدی را در خصوص فهم مشترک در حوزه پدافند غیرعامل در کانال شخصی خود در پیامرسان سروش منتشر کرد.

بزرگترین دستاورد پدافند غیرعامل از دیدگاه سردار جلالی

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور پس از پایان هفته پدافند غیرعامل یادداشت جدیدی را در خصوص فهم مشترک در حوزه پدافند غیرعامل در کانال شخصی خود در پیامرسان سروش به اشتراک گذاشته است.

در این یادداشت آمده است:

«هفته پدافند غیرعامل سال ۹۸ نیز به پایان رسید. در این هفته برنامه‌ها،  رزمایش‌ها و همایش‌های متعددی در سراسر کشور برگزار شد.

هرچند کثرت برگزاری برنامه‌ها طی این هفته نسبت به سال قبل بسیار بیشتر بود اما مهم‌ترین ویژگی این هفته برای من دستیابی به یک زبان و فهم مشترک در حوزه پدافندغیرعامل در سراسر کشور به ویژه با بدنه دستگاه‌های اجرایی بود.

به نظر می‌رسد اکنون عموم جامعه اجرایی و علمی کشور نسبت به بنیان‌های پدافند غیرعامل و ضرورت‌های آن آشنایی پیدا کرده و با آن غریبه نیستند. به نظر من شاید این بزرگترین دستاورد پدافند غیرعامل در دهه دوم از فعالیت خود است.

رشد جوانه‌های فهم مشترک و هم‌زبانی و نزدیک شدن دیدگاه‌ها افق روشنی را در پیش روی اجرایی‌سازی مفاهیم پدافند غیرعامل در عمیق‌ترین لایه‌های زیرساختی و اجرایی کشور نوید می‌دهد.

به عنوان سرباز مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سازمان پدافند غیرعامل کشور از تمامی دست‌اندرکاران، مدیران، اساتید، پژوهشگران و به ویژه اصحاب رسانه که در برگزاری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل ما را یاری رساندند تقدیر و تشکر داشته و از خدای متعال برای آنها طلب خیر می‌کنم.»

انتهای پیام/

یادداشت سردار جلالی در خصوص بزرگترین دستاورد پدافند غیرعامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار