سرمربی تیم ملی امید گفت: بازیکنان تیم ملی جوانان از موقعیت‌ها خوب استفاده کردند و گل‌های بیشتری می‌توانستند به قرقیزستان بزنند.

حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی جوانان برابر تیم ملی قرقیزستان اظهار کرد: تیم ملی جوانان در اولین بازی خود خوب بازی کرد و در این تورنمنت‌ها اولین بازی خیلی مهم است و تیم ملی امارات ۴ گل به حریفش زد و تیم ملی کشورمان هم ۳ گل به ثمر رساند. بازیکنان جوان خیلی خوب بودند و از موقعیت‌ها خوب استفاده کردند و گل‌های بیشتری می‌توانستند بزنند، اما اولین بازی فشار بر روی بازیکنان بود  و انشالله با برتری برابر تیم‌های ملی عمان و امارات به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنند.  

استیلی درباره وضعیت تیم ملی امید بیان کرد: تمرینات خود را شروع کردیم، اما با توجه به اینکه امروز روز بازی تیم ملی جوانان است درباره این تیم صحبت می‌کنم و اگر در محل تمرینات حاضر شوید درباره تیم امید هم حرف می‌زنم.  

سرمربی تیم ملی امید درباره اینکه با وجود مذاکره با باشگاه ترکیه‌ای، اللهیار صیادمنش نتوانست برای بازی با تیم ملی جوانان به ایران بیاید، گفت: ما این بازیکن دعوت کردیم تا به تیم ملی امید اضافه شود.  


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال جوانان ایران ۳ - قرقیزستان صفر/ یوزهای جوان گام نخست را محکم برداشتند


انتهای پیام/ 

اظهارات استیلی درباره پیروزی تیم ملی جوانان برابر قرقیزستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار