مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال ۹۵۹ عنوان کتاب در نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای به دانش آموزان معرفی شده است.

۹۵۹ عنوان کتاب در نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان، زمینه حضور مؤثر کتابداران در مدارس بیش از پیش فراهم شد.
 
او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۹۵۹ عنوان کتاب در نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای به دانش آموزان معرفی شده است.
 
خلیل مقدم با اشاره استقبال دانش آموزان و کادر آموزشی از برگزاری این برنامه موفق فرهنگی در مدارس اضافه کرد: میزان برگزاری این نشست‌ها از ابتدای امسال به ۲۱۶ مورد رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

او برگزاری اردو‌های دانش آموزی در کتابخانه ها، نشست‌های جمع خوانی کتاب در مدارس، مسابقه مکتوب کتابخوانی، نشست قصه گویی، تهیه نشریه دیواری، آموزش مرجع شناسی و حضور کتابداران در صف صبحگاه مدارس جهت معرفی فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌ها را بخش دیگری از اقدامات انجام شده کتابخانه‌ها در مدارس استان اعلام کرد.

خلیل مقدم ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ ارزشی کتاب و کتابخوانی در ذهن کودکان و نوجوانان رسالتی است که می‌تواند نوید بخش آینده‌ای روشن برای نسل فردا باشد.

او، شاداب سازی بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌ها را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای انس بیشتر کودکان با کتاب بیان کرد.

انتهای پیام/ز
 

از ابتدای امسال ۲۱۶ نشست کتاب خوان در مدارس برگزار شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.