اعضای تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌ها است که پولی را از باشگاه دریافت نکرده اند.

بحران بی پولی به پرسپولیس رسیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه بازیکنان پرسپولیس پس از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران حدود ۱۰ - ۱۲ درصد دریافتی داشتند و کادرفنی هم پول کمی دریافت کرد که مهدی محمد نبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که مطالبات کالدرون به زودی پرداخت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد. همچنین او گفت که مطالبات سال گذشته بازیکنان تسویه و درصدد هستند تا پول امسال بازیکنان نیز پرداخت کنند.

البته باید بدانید که بحران بی پولی به پرسپولیس رسیده است و مدیران این تیم تلاش می‌کنند تا قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند. از سویی دیگر بدهی سنگین به برانکو و بودیمیر، بدهی ۳ میلیارد تومانی به یک آژانس و بدهی هفت میلیارد تومانی به شرکتی دیگر سبب شده تا مدیران تیم سرخپوش به دنبال حل مشکلات باشند.


بیشتر بخوانید: بیرانوند مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد


از سویی دیگر سرمربی پرسپولیس در جلسه با انصاری فرد به او گفت که باید هرچه زودتر مطالباتش پرداخت شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، شرایط برای ادامه همکاری سخت خواهد شد و بازیکنان نیز درخواست‌هایی را از مدیریت داشته اند.

درحال حاضر تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تعطیل است و انصاری فرد و همکارانش تلاش می‌کنند تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. کالدرون از قسط اولی که قرار بود دریافت کند، فقط ۲۲ درصد گرفت و همچنین ۲۵ هزار یورو وسایل تمرینی برای پرسپولیس خرید که یازده هزار یورو را به او برگردانده شده و به همین دلیل از باشگاه خواسته تا زودتر پول او را بدهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار