مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از کشف محموله سنگین موادافیونی تا توقیف کامیونت یک دستگاه کامیون با یک هزار و ۱۶ قطعه مرغ قاچاق در یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: به منظور مبارزه با وارد کنندگان مواد افیونی، ماموران پلیس استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی، از بارگیری و حرکت محموله‌های سنگین مواد افیونی از شرق کشور به سمت مرکز و استان‌های شمالی مطلع شدند.

او افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از تردد اشرار، ماموران پلیس یزد مسیر حرکت آن‌ها را زیر نظر گرفته و در پنج عملیات انجام شده در محور‌های خاتم ـ یزد، بافق ـ یزد و مهریز به یزد، یک تن و ۱۳۰ کیلو تریاک و ۷۰ کیلو حشیش را کشف کردند.

سردار میرحیدری ادامه داد : در مجموع در این پنج عملیات که در مدت کمتر از ۴۸ ساعت انجام شد؛ یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف، هفت دستگاه خودرو توقیف و شش نفر از قاچاقچیان، دستگیر شدند.

او گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۴ تن انواع موادافیونی کشف که شاهد افزایش ۱۵ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته بوده ایم.

کشف یک هزار و ۱۶ قطعه مرغ قاچاق در یزد

سرهنگ مسعود قانعی گفت: ماموران پلیس راه اردکان ـ نائین در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو یک هزار و ۱۶ قطعه مرغ قاچاق کشف کردند.

او افزود: ماموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت که حامل مرغ بود مشکوک شدند و پس از متوقف کردن آن و بررسی مدارک خودرو و راننده، تعداد هزار و ۱۶ قطعه مرغ قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی را کشف و ضبط کردند.

سرپرست پلیس راه استان یزد گفت: پس از صورتجلسه مرغ‌های کشف شده به همراه خودرو و راننده آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل فرماندهی انتظامی بخش عقدا شد.

جمع آوری ۲۷ معتاد پرخطر در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد از طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۲۷ معتاد پر خطر و تابلو خبر داد و گفت: این افراد جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

او افزود: بع منظور اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در شهرستان یزد اجرا کردند.

سرهنگ نصیری گفت: در راستای اجرای این طرح ۳۵ معتاد تابلو و پرخطر جمع و آوری و جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان یزد، گفت: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم دارد.

او در پایان گفت: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با مواد مخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی میتوان زمینه‌های بروز اعتیادرا در جامعه از بین برد و در این راستا باید تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: پلیس ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار