مسئول غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: دوستداران کتاب و کتابخوانی در مشهد ۴ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب وقف مناطق محروم کردند.

وقف بیش از ۴ هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوذر اثنی عشری مسئول غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امسال برای نخستین بار اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با هدف ترویج فرهنگ وقف، بخش وقف کتاب در نمایشگاه مشهد را راه‌اندازی کرد.
 
او تصریح کرد: دوستداران کتاب از جمله مولفان، نویسندگان، ناشران، طلاب، استادان دانشگاه، دانشجویان و حتی مردم عادی نسبت به وقف کتاب اظهار تمایل کرده و کتاب‌های ارزشمندی در موضوعات درسی، عمومی و اجتماعی وقف کردند و کتاب‌های وقف شده به کتابخانه‌های مناطق محروم استان ارسال می‌شود.
 
مسئول غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امسال همچنین وقف کتاب‌های الکترونیکی نیز در غرفه این نهاد راه‌اندازی شد تا نویسندگانی که قادر به تامین هزینه‌های چاپ و نشر کتاب خود نیستند نسخه الکترونیکی آن را یا وقف کنند، یا یکی از خیرین عهده‌دار چاپ آن کتاب شود یا نسخه آن با اسم نویسنده در اختیار عموم قرار گیرد.
 
انتهای پیام// م.ب
 

بخش وقف کتاب  برای نخستین بار در نمایشگاه مشهد راه‌اندازی شد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار