تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم سینمایی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم سینمایی «سرخ پوست» به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی بیندازید.

در خلاصه این فیلم آمده است: زندانی قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاه تازه تاسیس شهر در حال تخلیه است تا اینکه...
نوید محمد زاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، محمدرسول صفری در فیلم سینمایی «سرخ پوست» بازی کرده اند.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما تماشای نمایش «بداهه» به کارگردانی آروند دشت آرای است.

در خلاصه داستان نمایش «بداهه» آمده است: این نمایش خلاصه نمی‌شود و تماشاگران باید همراه خود قلم داشته باشند.

ستاره پسیانی، دیبا خاتمی، آروند دشت آرای، کاظم سیاحی، علی شادمان، امیر احمد قزوینی، الهام کردا، آزاده صمدی، رضا کیانیان، سهیل مستجابیان، فاطمه نقوی، مارین ون هول، آزاده صمدیدر این نمایش بازی کرده اند.

نمایش «بداهه» از ۲۸ مهر تا ۳ آبان در ایرانشهر_ سالن استاد منتظر زاده کرمانی هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم «تحفه هند» به کارگردانی محمدرضا زهتابی، نویسندگی حسین ایری، تهیه کنندگی یدالله شهیدی، عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش بیندازید.

در این فیلم کمدی خواهیم دید: روایت فردی است که به دلیل بیکاری دست به دزدی می‌زند و سرانجام در حجره حاجی مشغول به کار و در همین حوالی عاشق یک دختر می‌شود.

اکبر عبدی، لیلا مصدقی، حمیده خیر آبادی، شهلا ریاحی، اسماعیل داور فر، حسین کسبیان، مرتضی احمدی، محند ورشوچی، فرحناز منافی ظاهر، شهره فرشی، علی حق فروش، ملیحه نصیری، مرتضی اردستانی، عباس قاجار و مرتضی ضرابی در این فیلم بازی کرده اند.
این فیلم سینمایی پنج شنبه ۱۶ آبان ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

آخر هفته کجا برویم؟

پارک «شهر آرا» که یکی از پارک‌های قدیمی غرب تهران است در سال ۱۳۳۸ ساخته شده است و پاتوقی برای شطرنج بازان محله است. برای دسترسی به این پارک زیبا و کم هزینه می‌توانید از بزرگراه جلال آل احمد وارد خیابان آرش مهر و یار از خیابان ستار خان به خیابان شهر آرا برای رسیدن به پارک استفاده کنید و آخر هفته جذاب و دیدنی را با خانواده خود به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار