نخست وزیر عراق در سخنانی در نشست کمیته تدوین بودجه، ضمن تاکید بر ادامه کار دولت وعده داد هرچه سریع‌تر بودجه سال ۲۰۲۰ را برای تصویب به پارلمان ببرد.

تاکید عبدالمهدی بر ادامه کار دولت عراق علی‌رغم شرایط موجودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه الجزیره مباشر، «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق، در سخنانی در نشست کمیته تدوین بودجه که به طور مستقیم از این شبکه پخش شد، گفت: بودجه ۲۰۲۰ فقط اعداد و ارقام نیست و هر اختلال و اشکالی در آن، مانع از پیشرفت اقتصادی می‌شود.

عبدالمهدی افزود: ما بر سر این موضوع کار و تلاش می‌کنیم که بودجه بتواند اقتصاد را اداره کند. ما در عین حال برای افزایش درآمد‌های غیر نفتی تلاش می‌کنیم.

نخست‌وزیر عراق همچنین گفت دولت عراق علی‌رغم شرایط موجود به کار خود ادامه می‌دهد. او همچنین وعده داد هرچه سریع‌تر بودجه سال ۲۰۲۰ میلادی را برای تصویب به پارلمان ببرد.

عراق در هفته‌های اخیر صحنه تظاهرات مردم در اعتراض به شرایط اقتصادی و فساد مسئولان بوده است. این در حالی است که آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای واشنگتن در تلاش برای دامن زدن به این اعتراضات و به خشونت کشاندن آن‌ها هستند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
ایا نباید قبل از اینکه به اینجا ختم شود و کلی کشته شوند .چاره ای میاندیشند.یعنی وضعیت بیکاری و مشکلات اقتصادی را ندیده بودند
وقتی دولتمندان به مشکلات توجه نمیکنند .معلومه خاینن و فتنه ها موج سواری بر مشکلات به حق مردم میکنند و این میشه عاقبت کار
آخرین اخبار