دیدار تیم‌های ملی ایران و روسیه در آخرین روز از مسابقات مرحله گروهی جام بین قاره‌ای با پیروزی ساحلی بازان کشورمان به پایان رسید.

ساحلی‌بازان ایران راهی مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای شدندبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای مشخص شدن وضعیت تیم سرگروه از گروه دوم مسابقات جام بین قاره‌ای از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف روسیه رفت و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان هاشم‌پور به پایان رسید.

در وقت نخست این دیدار، روس‌ها موفق به زدن یک گل شدند و با نتیجه یک بر صفر به وقت استراحت رفتند. هر چند که ایران هم تلاش‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه روسیه انجام داد.

وقت دوم این مسابقه نیز با تلاش‌های ایران برای جبران نتیجه آغاز شد، اما بازهم روسیه موفق به گلزنی شد و اختلاف را به ۲ گل رساند. تا اینکه ۲ دقیقه مانده به پایان این وقت، امیرحسین اکبری روی شوت پیمان حسینی تاثیر گذاشت و گل اول ایران را ثبت کرد. ساحلی‌بازان کشورمان روی همین شیوه یعنی شوت حسینی و این بار ضربه سر علی میرشکاری که مسیر توپ را کاملا تغییر داد، به گل تساوی رسیدند.

مهدی شیرمحمدی روی یک قیچی برگردان زیبا گل سوم ایران را وارد دروازه روسیه کرد، اما روسیه نتیجه را ۳ - ۳ کرد و دیدار به وقت اضافه کشیده شد که در این وقت هم گلی از سوی ۲ تیم وارد دروازه‌ها نشد تا مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شو‌د.

در ضربات پنالتی ایران توانست با دفع پنالتی پنجم توسط حمید بهزاد پور راهی دیدار نیمه نهایی شود. پنالتی‌های ایران را میرشکاری، معصومی زاده، کیانی، مختاری و شیرمحمدی به ثمر رساندند.

حریف بعدی ساحلی بازان ایران در مرحله نیمه نهایی، امارات میزبان این دوره از بازی‌ها خواهد بود. این دیدار فردا جمعه ۱۷ آبانماه از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

اسپانیا و روسیه دردیگر دیدار نیمه نهایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیدار قبلی ایران و روسیه در بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی در قطر با پیروزی روس‌ها به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت‌های جام بین قاره‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار