رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر تکمیل روند خدمت رسانی قضایی به مردم بشاگرد، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری این شهرستان مستقر شد.

استقرار نماینده ثبت اسناد در بشاگردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر تکمیل روند خدمت رسانی قضایی به مردم بشاگرد، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری این شهرستان مستقر شد.

او هدف از استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری شهرستان بشاگرد را کاهش نیاز به رفت و آمد اهالی این شهرستان به مرکز استان و جاسک، تکریم مراجعان و خدمت رسانی مطلوب به مردم عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: هم اکنون با استقرار نماینده ثبت اسناد و املاک در بشاگرد، خدمات ضروری ثبتی از جمله توقیف و رفع توقیف املاک در دادگستری این شهرستان انجام می‌شود.

علی صالحی افزود: از طریق ایجاد شبکه‌های ارتباطی و توسعه زیر ساخت‌های الکترونیک در دادگستری بشاگرد، دسترسی به سامانه‌های مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک هرمزگان در این شهرستان و امکان ارائه خدمات به مردم بشاگرد فراهم شده است.

او گفت: دستورات لازم برای ساخت اداره ثبت اسناد و املاک و همچنین پزشکی قانونی در شهرستان بشاگرد صادر شده است.

انتهای پیام/ د

خدمت رسانی به مردم بشاگرد در حوزه ثبت اسناد و املاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.