بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان گفت: سلمانی: امارات حریف دست و پا بسته‌ای نیست و با تمام قوا مقابل این تیم بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یاسین سلمانی درباره پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل نپال در رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم، اما در نیمه اول هرچه زدیم به در بسته خورد. دروازه بان شان در برخی صحنه‌ها واکنش‌های خوبی نشان داد و در برخی موقعیت‌ها هم مهاج‌های خودمان بی دقت بودند، اما خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم و شرایط را برای خودمان راحت‌تر کنیم.

او درباره ارزیابی اش از بازی پایانی تیم ملی مقابل امارات که به شکل سینوسی نتیجه گرفته است، بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم با توجه به شکست ۲ بر صفر امارات از قرقیزستان، این تیم حریف دست و پا بسته‌ای است. با تمام قوا مقابل امارات بازی می‌کنیم تا آن فینال را هم با نتیجه خوبی به اتمام برسانیم و با قدرت به مرحله نهایی صعود کنیم.

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال جوانان ایران و عضو باشگاه سپاهان درباره کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی اول این تیم گفت: نتیجه خوبی است، اما سه فینال داریم که ۲ بازی با قرقیزستان و نپال را پشت سر گذاشته ایم و فینال آخرمان با امارات است. انشالله این تیم را هم با قدرت شکست می‌دهیم و به بازی‌های آسیایی صعود می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: جوانان ایران ۴ - نپال صفر/ جشنواره گل یوز‌های جوان برابر نپال


سلمانی درباره دلیل گل نزدن تیم ملی به تیم‌های قرقیزستان و نپال تا اواسط نیمه دوم هر ۲ بازی بیان کرد: طبیعی است تیم‌هایی که در کشورمان حضور دارند مقابل ایران بسته بازی می‌کنند و می‌خواهند با فوتبال دفاعی پرگل نبازند. خوشبختانه ما در نیمه دوم این ۲ بازی بهتر شدیم و توانستیم بازی را ببریم.

انتهای پیام/

اظهارات سلمانی پس از دیدار تیم ملی فوتبال جوانان ایران برابر نپال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار