معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت:۶۰درصد آموزش‌های این دانشگاه عملی است که با کمک دانشجویان بایستی به عمل تبدیل شود.

دستی که مهارت دارد بیکار نمی‌ماندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مختار جلالی، معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی کشور در گردهمایی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان که امروز در تالار پردیسان قائم برگزار شد گفت: جمعیت چند هزاری دانشجویان از زمان انقلاب به چند میلیون نفر رسیده است.

او با بیان اینکه ما در مرز‌های دانش حرکت می‌کنیم افزود: محصول دانشگاه‌های ما در دنیا مشتری دارند.

او بیان کرد:دانشگاه علمی کاربردی بایک اساس نامه بلند پروازانه برای کسب مهارت تصریح کرد: هزارو ۱۰۰مرکز درسراسر کشور وجود دارد که علاوه بر رشد کمی خوب به کیفیت نیز توجه ویژه‌ای دارد.

جلالی باتاکید بر کسب مدرک درکنار علم و مهارت بیان کرد:دانشگاه علمی کاربردی تلاش میکند تا بستر مناسب رابرای رشد و شکوفایی دانشجویان فراهم می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: سه الویت اصلی دانشگاه کیفیت، کیفیت و کیفیت است.

همچنین رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان با اشاره به اینکه باورود افراد از مدرسه به دانشگاه علمی کاربردی نگاه آن‌ها نیز باید تغییر کندگفت: در این دانشگاه فقط به آموزش‌های تئوری بسنده نکنند و علم را به عمل تبدیل کنند.

محسن شمسی افزود:دانشگاه علمی کاربردی زاییده انقلاب اسلامی است و در دانشگاه علمی کاربردی قرارمان بر این است که بعد از تمام شدن تحصیل آن‌ها جایی برای اشتغال ایجاد شود.

او بااشاره به اینکه در بخش تحقیقات و تئوریک وضعیت نسبتا مناسبی داریم افزود:با وارد شدن افراد از دبیرستان به دانشگاه علمی کاربردی باید نگاه آن‌ها نیز تغییر کند و فقط به آموزش‌های تئوریک بسنده نکنند.

شمسی بیان کرد: ۶۰درصد آموزش‌های این دانشگاه عملی است که با کمک دانشجویان بایستی به عمل تبدیل شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان از رویداد شتاب خبر داد و گفت:در این رویداد ایده‌های افراد اخذ و نتیجه ایده‌های جدید از خرما و نخل خرما است.

انتهای پیام/ح

مهارت آموزی ضرورت دارد

برچسب ها: دانشگاه جامع ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار